Kompanija/naziv:
Super Kartica društvo sa ograničenom odgovornošću
Beograd - Novi Beograd
Skraćeno poslovno ime/naziv:
Super Kartica d.o.o. Beograd
Sedište i adresa:
Partizanske avijacije bb, 11077 Novi Beograd, Srbija
Osnovna delatnost:
Istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnjenja
Pravni oblik:
Društvo sa ograničenom odgovornošću
PIB:
108024935
Matični broj (MB):
20918314
Registracioni broj:
BD 39743/2013 registrovan kod Agencije za privredne registre
Osnovni kapital:
223.381,00 RSD, uplaćen u celosti
Godina osnivanja:
2013. god.
Direktor društva:
Aleksandar Popović
Kontakt podaci lica za zaštitu ličnih podataka:
Nina Mihajlović
E-mail: nina.mihajlovic@superkartica.rs
Tekući račun:
285-1001000000970-19 AikBank a.d. Beograd,
Bulevar Mihaila Pupina 115đ, 11070 Beograd
Telefon:
+381 11 41 25 012

Pravila programa

Super Kartica d.o.o. (u daljem tekstu: Super Kartica) je pokretač programa lojalnosti Super Kartica (u daljem tekstu: Program lojalnosti) i izdavač lične Super Kartice (u daljem tekstu: Kartica) za sve registrovane korisnike, koja ostaje u njenom vlasništvu. Super Kartica zadržava pravo da u bilo kom trenutku i bez prethodne najave povuče Karticu iz opticaja i da promeni ili u potpunosti ukine elemente Programa lojalnosti. Korisnik Kartice može postati svaka punoletna osoba sa prebivalištem u Republici Srbiji koja Super Kartici putem registracije stavi na raspolaganje obavezne podatke navedene u pristupnici za Program lojalnosti (u daljem tekstu: Pristupnica). Pravna lica ne mogu biti članovi Programa lojalnosti, te samim tim, bodovi se ne mogu prikupljati na osnovu transakcija koja potiču iz kupovina pravnih lica.


Način registracije korisnika, prikupljanja bodova, vrednost bodova, načini iskorišćavanja, kao i ostala pravila i uslovi korišćenja Programa lojalnosti (u daljem tekstu: ’aktuelna pravila i mehanizam programa’) detaljnije su opisani na internet adresi www.superkartica.rs, mobilnoj aplikaciji Super Kartice i na prodajnim mestima određenih partnera Super Kartice. O svim izmenama pravila Programa lojalnosti korisnik će biti pravovremeno obavešten na adekvatan način.


Osnovna Kartica nije prenosiva i može je koristiti isključivo registrovani korisnik. Kartica može biti u fizičkom obliku sa potpisom korisnika na poleđini Kartice ili u digitalnom obliku (mobilna aplikacija). Bodove sa Kartice korisnici mogu iskoristiti za umanjenje računa na prodajnim mestima određenih partnera programa, a u skladu sa aktuelnim pravilima i mehanizmom programa.


Nakon registracije putem Pristupnice (fizički/call centar) i prihvatanja pravila programa počinje proces izrade lične Kartice. Optimalan period za izradu i dostavljanje fizičke Kartice je dve nedelje. Ukoliko Kartica u tom periodu nije dostavljena na adresu koju je korisnik naveo pri učlanjenju, odnosno nije kreirana digitalno za korisnika, korisnik se može obratiti besplatnom Call centru za proveru statusa izrade Kartice. Ukoliko ste se registrovali putem naše mobilne aplikacije, odmah nakon registraciije dobijate digitalnu Karticu i možete je odmah koristiti. Proces izrade Kartice u fizičkom obliku se registracijom putem mobilne aplikacije ne inicira automatski.


Svaki korisnik Kartice može uz svoju osnovnu Karticu vezati i dodatne kartice. Sakupljeni bodovi na svakoj kartici sabiraju se na jedan zajednički račun. Ukoliko je više Kartica korisnika povezano za sakupljanje bodova, sakupljene bodove sa kartice može da iskoristi isključivo korisnik sa statusom glavnog korisnika.


Pravo na bodove korisnik ostvaruje kupovinom kod određenih partnera u skladu sa aktuelnim pravilima i mehanizmom programa. Da bi prilikom kupovine ostvario pravo na bodove za kupovinu korisnik r Kartice obavezan je da pokaže Karticu (fizički ili kroz mobilnu aplikaciju) zaposlenima partnera kod kojih se obavlja transakcija i koji će Karticu očitati.


Korisnik ima mogućnost iskorišćenja sakupljenih bodova bilo kada u toku kalendarske godine u kojoj su sakupljeni. Korisnik nema mogućnost prenošenja neiskorišćenih sakupljenih bodova u toku jedne kalendarske godine u narednu kalendarsku godinu.


Sakupljeni bodovi na koje je korisnik ostvario pravo ne mogu biti zamenjeni za novac. Sakupljeni bodovi se mogu iskoristiti za plaćanje jednog ili više računa do potpunog iskorišćenja celokupnog iznosa bodova sa Kartice. Uslov za umanjenje računa sakupljenim bodovima sa Kartice je da se minimum 1 rsd iznosa računa mora platiti nekim sredstvom plaćanja.


Korisnici koji nisu koristili svoju Karticu duže od 6 meseci mogu biti isključeni iz Programa lojalnosti. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u Program lojalnosti bez ikakvih ograničenja ponovnom registracijom.


Korisnik sakuplja bodove:

  • provlačenjem Kartice prilikom kupovine u IDEA, Roda ili Mercator prodavnicama u skladu sa pravilima važeće kampanje, korišćenjem proizvoda AikBank u skladu sa aktuelnom ponudom, ili
  • ugovaranjem novih polisa ili obnovom osiguranja u DDOR-u Novi Sad, a u skladu sa aktuelnom ponudom.

Pravo na korišćenje bodova za kupovinu u IDEA, Roda i Mercator prodavnicama korisnik ne može iskoristiti za kupovinu duvanskih proizvoda i štampe, kao ni za izmirenje usluga parkinga.


U skladu sa aktuelnim pravilima i mehanizmom programa svi registrovani korisnici Kartice mogu samostalno ili zajednički - povezane u porodicu sakupljati bodove. Sakupljeni bodovi mogu se koristiti odmah direktno sa Kartice koja je označena statusom glavne, osim ukoliko iz razloga tehničke prirode rok za upotrebu ne bude produžen, o čemu će Super Kartica blagovremeno obavestiti sve korisnike koji su dostavili kontakt podatak i pristanak za obaveštavanje.


Super Kartica može prema sopstvenoj proceni i bez prethodne najave isključiti iz Programa lojalnosti bilo kog korisnika. Super Kartica nije obavezna da obrazloži svoju odluku o isključenju korisnika.


Korisnik ima pravo da otkaže korišćenje Kartice slanjem obaveštenja na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu, uz povrat Kartice izdavaču (ukoliko ima fizičku karticu). U okviru mobilne aplikacije Super Kartice korisnik može da obriše nalog i na taj način automatski otkaže korišćenje Kartice.


U slučaju gubitka ili krađe Kartice, korisnik je obavezan da nestanak Kartice prijavi Super Kartici. Super Kartica će na adresu korisnika poslati novu Karticu, na koju će biti preneti do tada eventualno ostvareni bodovi.


Svako neovlašćeno kopiranje i umnožavanje Kartice i sakupljenih bodova biće sankcionisano u skladu sa zakonskim propisima.


Mobilna aplikacija Super Kartice

U cilju promovisanja mobilne aplikacije Super Kartice, Super Kartica je uvela posebne benefite za njene korisnike.

Super bodovi

„Super bodovi“ je funkcionalnost progresivnog nagrađivanja korisnika u okviru Programa lojalnosti koja korisniku pruža mogućnost ostvarivanja nagradnih bodova (super bodova) u toku trajanja jedne kampanje. Super bodovi kao funkcionalnost će biti dostupni svim aktivnim članovima koji imaju mobilnu aplikaciju. Za učešće u jednoj kampanji progresivnog nagrađivanja, neophodno je skeniranje Kartice na kasi prilikom svake kupovine, a pre plaćanja. Vrednost svake kupovine će automatski biti sabirana, a korisnik se akumuliranjem potrošnje i skeniranjem Kartice približava postavljenim ciljevima. Jedna kampanja traje jedan kalendarski mesec. U okviru jedne kampanje postoji jedan ciklus sa najviše 6 ciljeva/pragova potrošnje čijim ispunjenjem/dostizanjem korisnik ostvaruje pravo na super bodove. Za svaki cilj koji korisnik dostigne u toku trajanja jedne kampanje, dobiće super bodove koje može iskoristiti do poslednjeg dana u narednom mesecu. Super bodovi se dobijaju nakon svakog dostignutog praga potrošnje (unapred definisanog) i odmah su raspoloživi za korišćenje do poslednjeg dana u narednom mesecu. Neiskorišćeni sakupljeni super bodovi u toku jedne kalendarske godine mogu se preneti u narednu kalendarsku godinu, ukoliko kampanja traje u toku dve kalendarske godine.

Super Kartica će detaljno obavestiti svoje korisnike o svakoj kampanji i načinu funkcionisanja. Korisnici će u “live” preko mobilne aplikacije moći da prate kako kampanja teče i u kom su koraku kampanje i koliko su blizu cilja.

U progresivnom nagrađivanju „Super bodovi“ učestvuju svi proizvodi koji se mogu kupiti u Mercator S prodavnicama (IDEA, Roda i Mercator). Iznos super bodova se definiše u dogovoru sa partnerima, a iznosi mogu biti različiti iz kampanje u kampanju i u zavisnosti od dogovora sa različitim partnerima, o čemu ćete biti blagovremeno obaveštavani.

Prilikom delimičnog ili potpunog iskorišćenja ukupnih bodova, prioritet u iskorišćenju imaju super bodovi u odnosu na redovne bodove. Tek nakon potpunog iskorišćenja super bodova, umanjuje se stanje redovnih bodova. Ukoliko se bodovi koriste krajem godine i super bodovi se prenose u sledeću kalendarsku godinu, prioritet u iskorišćenju imaju redovni bodovi.

Radi zaštite poslovanja Super Kartice i sprečavanja eventualnih zloupotreba, Super Kartica može prema sopstvenoj proceni i bez prethodne najave isključiti iz programa/funkcionalnosti progresivnog nagrađivanja bilo kog korisnika.

Izazovi

“Izazovi” su posebna sekcija u okviru mobilne aplikacije Super Kartice koja se odnosi na izazove ili zadatke koji imaju određene uslove za njihovo uspešno ispunjenje, tj. zahtevaju određenu akciju od strane korisnika. Za svaki izazov ili zadatak na mobilnoj aplikaciji predviđena je nagrada nakon uspešnog ispunjenja svih uslova izazova/zadatka od strane korisnika. Nagrada je najčešće u formi bodova. Da bi izazov postao aktivan i da bi korisnik učestvovao u njemu, potrebno je da ga korisnik aktivira na dugme “pokreni”. Nakon ispunjenja uslova izazova/zadatka, nagrada će automatski biti dodeljena korisniku (bodovi iz nagrade će biti dodati u stanje bodova), a sam izazov će biti označen kao uspešno ispunjen/postignut.


1.Datum izdavanja Obaveštenja o zaštiti podataka o ličnosti.

10. avgust 2019. godine


2.Svrha obaveštavanja

Briga o ličnim podacima i transparentnost u radu su vrednosti na kojima zasnivamo naše poslovanje. Ovo Obaveštenje o zaštiti podataka o ličnosti (Obaveštenje) se izdaje u cilju usklađivanja sa novim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti (ZZPL).

Obrađujemo Vaše lične podatke kako bismo Vam omogućili korišćenje svih prednosti programa lojalnosti Super Kartice (Program). Svrha ovog Obaveštenja je da Vas upozna sa načinom na koji Super Kartica koristi Vaše lične podatke. Ono daje informacije o tome kako prikupljamo, koristimo, skladištimo i na drugi način obrađujemo lične podatke koji su nam potrebni, kako bi se ostvarila svrha Vašeg članstva i ciljevi Programa. Program uključuje i dečiji klub “Super Klubić” (Super Klubić).

Super Kartica podržava prava koja Vama, kao lica na koje se podaci odnose, ZZPL omogućava. Sigurni smo da je to veliki korak da u potpunosti kontrolišete svoje lične podatke kao korisnik Programa.

Podatak o ličnosti je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv. Lični podatak je svaki podatak o Vama, na osnovu koga možemo da Vas identifikujemo (npr. ime, prezime, e-mail adresa).

Obrada je svaka radnja ili skup radnji koje se vrše sa podacima o ličnosti ili njihovim skupovima (npr. prikupljanje, skladištenje, upotreba, umnožavanje, objavljivanje, brisanje ili uništavanje).


3.Izmene i amandmani

Ovo je poslednja verzija Obaveštenja (od dana 11.10.2024. godine). Ukoliko se ovo Obaveštenje menja ili dopunjuje, unećemo datum poslednje verzije dokumenta. O svakoj promeni Obaveštenja ćemo Vas blagovremeno obavestiti.


4.O nama

U ovom Obaveštenju, “Super Kartica“, ‘’mi’’ i ‘’naši’ upućuje na Super Kartica d.o.o. Beograd, ul. Partizanske avijacije bb, 11077 Novi Beograd, Srbija.

Super Kartica je zajedno sa partnerima Programa zajednički rukovalac u obradi Vaših ličnih podataka. Super Kartica i partneri u Programu zajednički određuju svrhu obrade, dok se partneri saglašavaju sa osnovnim elementima načina obrade koje utvrđuje Super Kartica kroz Program. Super Kartica je koordinator i nosilac Programa i u stalnoj je komunikaciji sa partnerima povodom obrade ličnih podataka. Informacije o našem odnosu sa partnerima povodom obrade Vaših podataka o ličnosti možete dobiti na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs ili poštom na našu adresu. Super Kartica je kontakt povodom obrade podataka o ličnosti zajedničkih rukovalaca.

Pitanja, pritužbe, zahteve za ostvarivanje Vaših prava i dodatne informacije oko Obaveštenja i zaštite podataka o ličnosti kod Super Kartice možete dobiti na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu.

Lice za zaštitu podataka o ličnosti Super Kartice je Nina Mihajlović i njena e-mail adresa je nina.mihajlovic@superkartica.rs.Lice za zaštitu podataka o ličnosti je i kontakt osoba povodom obrade podataka zajedničkih rukovalaca – Super Kartice i partnera Programa, a o čemu se možete detaljno obavestiti ispod.

Informacije o sadržini ugovora o zajedničkom rukovanju saglasno članu 43. stav 4. ZZPL-a

Zašto primenjujemo zajedničko rukovanje?

Super Kartica i njeni Partneri tesno sarađuju u okviru Programa, a kako bi Vam pružili najbolje moguće pogodnosti, zavisno od ponude svakog pojedinačnog Partnera. To se odnosi i na obradu Vaših podataka o ličnosti.

Zajednički smo utvrdili odgovornosti za obradu Vaših podataka o ličnosti u svakom segmentu obrade. Stoga smo mi zajednički rukovaoci (član 43. ZZPL-a) prilikom obrade Vaših podataka o ličnosti u dole navedenim segmentima obrade.

U kojim segmentima obrade postoji zajedničko rukovanje?

Super Kartica upravlja bazom podataka u kojoj su i Vaši podaci o ličnosti. Super Kartica zajedno sa Partnerima određuje svrhu obrade Vaših podataka o ličnosti, a kako biste mogli da ostvarite pogodnosti prilikom kupovine proizvoda Partnera i u tu svrhu obrađuje Vaše podatke o ličnosti. Dodatno, Super Kartica evidentira Vaše bodove prilikom kupovine Partnerskih proizvoda, stavlja na raspolaganje Partnerima svoje kanale komunikacije i pruža im savetodavnu pomoć kako bi ostvarili svoje poslovne ciljeve u Programu i na taj način određuje kako će se obrađivati Vaši podaci o ličnosti.

Partneri određuju parametre za marketinške kampanje, analiziraju Vaše potrošačke navike i navike određenih kategorija Korisnika Programa i na taj način imaju uticaj na obradu podataka o ličnosti u ovim segmentima Programa (način obrade podataka o ličnosti). Obradom statističkih podataka Partneri unapređuje svoju tržišnu poziciju jer koriste podatke u cilju prilagođavanja njihove ponude Korisnicima Programa.

Prilikom izdavanja Mastercard® kreditne Super Kartice mi smo zajednički rukovaoci sa našim partnerom Aikbank. U istoj kartici se nalaze i platna kartica i Super Kartica za sakupljanje bodova prilikom kupovine u Idea, Roda i Mercator prodavnicama. Tom prilikom Super Kartica obrađuje podatke iz Programa, a AikBank u skladu sa svojim obaveštenjem o zaštiti podataka o ličnosti povodom platnih kartica.

O čemu su se Super Kartica i Partneri dogovorili?

Super kartica i Partneri su se međusobno dogovorili koje obaveze svako od njih ispunjava na osnovu ZZPL-a. To se naročito odnosi na ostvarivanje Vaših prava na osnovu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i ispunjavanje obaveza u pogledu pružanja informacija iz člana 23. ZZPL-a.

Ovaj ugovor je potreban jer se u Programu obrađuju podaci o ličnosti u različitim segmentima obrade i u sistemu kojim upravlja Super Kartica.

Faze Programa Obaveze ispunjava:
Marketinške kampanje Super Kartica
Opšte analize Super Kartica
Analize potrošačkih navika Super Kartica
Obaveštavanje o proizvodima Super Kartica
Mastercard® kreditna Super Kartica AikBank

Šta to znači za Vas kao lice na koje se podaci odnose?

Super Kartica je primarno odgovorna za obradu Vaših podataka o ličnosti u svim fazama Programa jer ista upravlja njima, odnosno ima kontrolu nad Vašim podacima.

Jedini izuzetak je Mastercard® kreditna Super Kartica. S obzirom da je u pitanju platna kartica, naš partner AikBank kao institucija sa neophodnim dozvolama je primarno odgovorna za obradu Vaših podataka o ličnosti u ovom segmentu.

Super Kartica će Vam dostaviti sve potrebne informacije iz člana 23. ZZPL-a besplatno i u konciznoj, transparentnoj, razumljivoj i lako dostupnoj formi, koristeći jasne i jednostavne formulacije.

Napomena: Bez obzira na dogovor između Super Kartice i Partnera o jedinstvenoj tački kontakta, lice na koje se podaci odnose može da ostvari svoja prava u odnosu prema Super Kartici i Partnerima.


5.Vrste podataka o ličnosti

U cilju ostvarivanja svrhe Programa, kao zajednički rukovalac obrađujemo sledeće vrste podataka o ličnosti:


Članstvo u Programu

  • Podaci o ličnoj identifikaciji i kontakt informacije, kao što su ime i prezime, pol, datum rođenja;
  • Kontakt informacije, kao što su broj telefona, adresa i e-mail adresa;

Kvalitetnija usluga

  • Podaci o Vašim kupovnim transakcijama kod partnera Programa, kao što su tip transakcije, datum i vreme transakcije, šifra računa, potrošeni iznos i način plaćanja;
  • Podaci o lokaciji;
  • Podaci o Vašoj deci, kao što su datum rođenja i pol (članstvo u Super Klubiću);
  • Podaci o Vašem članstvu u Programu i korišćenju pogodnosti Programa, kao što su datum učlanjenja u Program, podaci o članstvu u Super Kartica klubovima (npr. Super Klubić), podaci o ostvarenim pogodnostima Programa;
  • Podaci vezani za elektronske kanale komunikacije (SMS, Viber, e-mail i drugo), kao što su sadržaj poruke, status isporuke, vreme slanja i vreme isporuke;
  • Ostali podaci o Vašem korišćenju Programa: podaci o komunikaciji sa korisničkim servisom Super Kartice putem telefona, e-maila i pisanim putem (datum, vreme, kanal komunikacije, vrsta upita, sadržaj razgovora) i ostalim zahtevima ili upitima upućenim Super Kartici kao što su podaci dobijeni na osnovu uvida u aktivnosti na Vašem računu (uvid u stanje bodova, promena podataka po Vašem računu).

U svrhu poboljšanja usluge i/ili za potrebe ispunjenja svrhe Programa svi pozivi na info telefon 0800 301 300 i razgovori sa korisničkim servisom Super Kartice se snimaju.


6.Svrha obrade i pravni osnov za obradu.

Obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu:

  • Ugovora

Prihvatanjem pravila Programa stupate u ugovorni odnos sa nama. Obrađujemo Vaše lične podatke da bismo zaključili i ispunili taj ugovor. Ukoliko niste zadovoljni našom obradom Vaših ličnih podataka, u svakom trenutku možete da istupite iz Programa u skladu sa Pravilima Programa Super.

  • Pristanka

Obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu pristanka koji ste nam dali da biste bili povremeno informisani o proizvodima i specijalnim ponudama nas i naših partnera.

Ukoliko ste nam dali pristanak za obradu, možete ga opozvati u bilo kom trenutku. U slučaju da opozovete pristanak, prestajemo sa daljom obradom Vaših ličnih podataka i brišemo te lične podatke u najdužem roku od 30 dana od dana kada ste poslali opoziv pristanka. Opoziv pristanka je besplatan i možete da ga prosledite na sledeći način: slanjem na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300, pristupom na Vaš onlajn nalog ili poštom na našu adresu.

U slučaju da ste nam dali pristanak u skladu sa ovim Obaveštenjem i ne uspemo da Vam dostavimo informacije na neki od kontakt podataka koji ste nam ostavili prilikom registracije, imamo pravo da prestanemo da koristimo taj kontakt u svrhe za koje ste nam dali pristanak. U svakom trenutku mozete da izmenite kontakt podatke ili potvrdite da su kontakt podaci u funkciji na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300, pristupom na Vaš nalog na mobilnoj aplikaciji ili poštom na našu adresu.

“Push“ notifikacija

Super Kartica na osnovu pristanka koji ste nam dali, može da Vam povremeno šalje “push” notifikacije” - poruke koje se preko iOS-a i Androida pojavljuju na Vašim mobilnim uređajima. U svakom trenutku možete da povučete svoj pristanak za dobijanje “push” notifikacija tako što ćete u podešavanjima na Vašem telefonu isključiti opciju slanja notifikacija. Ukoliko imate poteškoća u isključivanju “push” notifikacija na Vašem mobilnom uređaju, u svakom trenutku možete da nam se obratite na sledeći način: slanjem na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs ili pozivom na broj telefona 0800 301 300.

Mastercard® kreditna Super Kartica

Super Kartica je zajedno sa partnerom AikBank kreirala Mastercard® kreditnu Super Karticu. U istoj kartici se nalaze i platna kartica i Super Kartica za sakupljanje bodova prilikom kupovine u Idea, Roda i Mercator prodavnicama. Prilikom interesovanja da dobijete Mastercard® kreditnu Super Karticu dajete poseban pristanak da Vas naš partner AikBank kontaktira povodom toga. Ukoliko imate nekih pitanja povodom ove obrade obratite našem partneru AikBank, a u svakom slučaju možete i nama da se obratite na sledeći način: slanjem na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs ili pozivom na broj telefona 0800 301 300.

  • Legitimnog interesa

U određenim situacijama naš legitimni interes da Program funkcioniše na najbolji mogući način zahteva od nas da obrađujemo Vaše lične podatke (npr. u cilju identifikovanja Vaših interesa, kako bismo Vam slali informacije o novostima i pogodnostima Programa koje su prilagođene Vama ili Vašoj porodici).

  • Naših pravnih obaveza

Možemo da obrađujemo Vaše lične podatke ukoliko to od nas zakon zahteva.

  • Zaštite vaših životno važnih interesa

Takođe, možemo da obrađujemo Vaše lične podatke ukoliko je obrada neophodna u cilju zaštite Vaših životnih interesa.

Ukoliko obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu naših pravnih obaveza ili u cilju zaštite Vaših životnih interesa, obavestićemo Vas o tome.

Koristimo samo one lične podatke koji su neophodni za tačno određenu svrhu i uvek se trudimo da ograničimo obradu ličnih podataka u odnosu na ono što je neophodno za tu svrhu. Svrha obrade Vaših ličnih podataka je stupanje u Program i korišćenje svih njegovih pogodnosti.


7.Legitimni interes rukovaoca

Kako bismo ostvarili našu poslovnu svrhu, obrađujemo Vaše lične podatke na osnovu legitimnog interesa. Naravno, to radimo samo ukoliko Vaš interes ili Vaša osnovna prava i slobode ne pretežu nad našim legitimnim interesom. Legitimni interes koristimo kako bismo:

  • Kreirali proizvode i specijalne usluge nas i naših partnera koje su namenjene Vama i na taj način zadovoljili Vaše potrebe;
  • Održavali Vaš korisnički nalog, odgovorili na Vaše zahteve i moguće pritužbe;
  • Bolje razumeli Vas kao potrošače kroz Vaše potrošačke navike, Vaše interese i Vaše sklonosti;
  • Zaštitili naše poslovanje i pružili podršku našim članovima, partnerima i kolegama;
  • Identifikovali i sprečili prevaru i druge nezakonite radnje;
  • Testirali i razvijali nove proizvode i usluge i kako bismo poboljšali postojeće.

U svakom trenutku možete da izjavite prigovor na ovakvu obradu Vaših ličnih podataka na sledeći način: slanjem na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu. Za više informacija o Vašim pravima, upućujemo Vas na sekciju ’Vaša prava’ u nastavku.

Ukoliko izjavite prigovor na naš legitimni interes da kreiramo naše i proizvode i usluge naših partnera koje su namenjene Vama, automatski prestajemo da Vas informišemo o proizvodima i specijalnoj ponudi naših partnera.


8.Primaoci podataka o ličnosti

Vaši lični podaci se dele interno u okviru Super Kartice, u cilju ostvarivanja svrhe Programa sa Vama. Takođe, prihvatanjem pravila Programa saglasni ste da ste upoznati sa činjenicom da naši partneri koriste neke od Vaših ličnih podataka, kako biste maksimalno iskoristili pogodnosti našeg Programa. Super Kartica najčešće svojim Partnerima šalje statističke informacije koje ne mogu da identifikuju lica na koja se podaci odnose.

Takođe, možemo da delimo Vaše lične podatke sa sledećim primaocima:

  • Podizvođačima, eksternim konsultantima, advokatima, knjigovođama, komercijalnim bankama,kurirskim službama, istraživačkim i marketinškim agencijama ili štamparijama;
  • Pružaocima usluga u oblasti informacionih tehnologija, kao što su klaud provajderi, hosting kompanije, korisnička podrška, čet servisi ili softverske kompanije;
  • Novoosnovanom entitetu ili entitetu sticaocu vlasništva nad Super Karticom, ukoliko je Super Kartica uključena u spajanje, pripajanje, kupovinu, prodaju udela ili drugu statusnu promenu;
  • Bilo kojem drugom primaocu, ukoliko smo u obavezi prema zakonu ili na osnovu sudske odluke;
  • Bilo kojem drugom primaocu kada je razumno neophodno, npr. u slučaju opasnosti po život.

Svi primaoci su obavezni da preduzmu odgovarajuće tehničke, organizacione i kadrovske mere kako bi zaštitili Vaše lične podatke. Super Kartica ima sa svim primaocima potpisane ugovore o obradi podataka o ličnosti.


9.Prenos podataka o ličnosti u druge države.

Lični podaci koje obrađujemo o Vama prenose se u države za koje se smatra da imaju primereni nivo zaštite ličnih podataka - članice Konvencije Saveta Evrope o zaštiti lica u odnosu na automatsku obradu ličnih podataka, odnosno u države za koje je od strane Evropske unije utvrđeno da obezbeđuju primereni nivo zaštite.


10.Rok čuvanja

Super Kartica čuva Vaše podatke o ličnosti dok traje Vaše članstvo u Programu. Nakon prestanka članstva u Programu prestaje svrha naše obrade tih podataka i brišemo ih najkasnije u roku od 30 dana od dana prestanka vašeg članstva.

Ako ste nam kao član Programa uputili reklamaciju, Vaše kontakt podatke kao i Vašu reklamaciju čuvamo dve godine od dana od prijema reklamacije, kako bismo ispunili zakonsku obavezu zaštite Vas kao potrošača. Vašu reklamaciju i predmetne kontakt podatke brišemo najkasnije u roku od 30 dana od dana kada je prestala naša obaveza za čuvanje podataka po tom osnovu.


11.Bezbednost ličnih podataka

Super Kartica kontinuirano preduzima odgovarajuće bezbednosne mere u cilju zaštite Vaših ličnih podataka u skladu sa ZZPL.

Sprovodimo odgovarajuće fizičke, proceduralne, tehničke, organizacione i kadrovske mere kako bismo dostigli odgovarajući nivo zaštite Vaših ličnih podataka koje obrađujemo. Super Kartica zajedno sa partnerima primenjuje najbolje industrijske standarde u zaštiti podataka. Zaštita se odnosi na gubitak, korišćenje protivno svrsi, neovlašćeni pristup i uvid, menjanje i uništenje tih ličnih podataka. Ipak nijedna mera bezbednosti ne može da garantuje da će lični podaci biti 100% zaštićeni, ali Super Kartica u svakom momentu svojim kontrolisanim procesima i uz visoku odgovornost stalno unapređuje sve mere bezbednosti u cilju zaštite Vaših ličnih podataka.


12.Vaša prava

Možete da koristite određena prava prema Super Kartici i partnerima u odnosu na lične podatke koje obrađujemo o Vama povodom Programa. U svakom trenutku možete da podnesete zahtev za ostvarivanje tih prava.

Imate sledeća prava:

  • Imate sledeća prava: Informisanje: pravo da budete informisani o tome na koji način obrađujemo Vaše lične podatke (ovo pravo je ispunjeno davanjem na uvid ovog Obaveštenja o privatnosti);
  • Pristup: pravo da zahtevate od nas pristup svim Vašim ličnim podacima koje obrađujemo. Ukoliko zahtev dostavite elektronskim putem, informacije se dostavljaju u uobičajeno korišćenom elektronskom obliku, osim ako zahtevate drugačije dostavljanje;
  • Ispravka/dopuna: pravo da tražite da se netačni ili nepotpuni lični podaci o Vama isprave bez odlaganja. Molimo Vas da nas obavestite ukoliko promenite te lične podatke ili ukoliko saznate da su bilo koji lični podaci koje držimo netačni ili nepotpuni;
  • Zadržavamo pravo da u saradnji sa JP Poštom Srbije korigujemo Vaše nepotpune ili netačne adresne podatke, kako bismo osigurali komunikaciju i dalju saradnju;
  • Brisanje: pravo da zahtevate da se obrišu Vaši lični podaci bez odlaganja (uz poštovanje ograničenja koja su postavljena zakonom);
  • Ograničenje: pravo da tražite ograničenje obrade Vaših ličnih podataka u određenim situacijama;
  • Prenosivost: pravo da zahtevate prenos Vaših ličnih podataka: Pravo da zahtevate od nas da ove podatke prenesemo drugoj kompaniji, ako je obrada je zasnovana na pristanku ili na osnovu ugovora i obrada se vrši automatizovanim putem;
  • Automatizovano donošenje odluka: pravo da se na Vas ne primenjuje odluka doneta isključivo na osnovu automatizovane obrade, koja može da uključi profilisanje, ako se tom odlukom proizvode pravne posledice ili ta odluka značajno utiče na Vaš položaj;
  • Prigovor: pravo da izjavite prigovor na specifične obrade ličnih podataka. Ovo uključuje direktno oglašavanje, obradu u svrhe naučnog ili istorijskog istraživanja ili u statističke svrhe.

Vaša prava možete da ostvarite na sledeći način: slanjem zahteva na sledeću e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu. Prilikom web pristupa našem programu, pravo na brisanje ostvarujete kroz zahtev. Molimo Vas da u zahtevu naznačite broj Vaše Super Kartice, kako bismo mogli da Vas identifikujemo. U suprotnom možda nećemo biti u mogućnosti da odgovorimo na Vaš zahtev, zato što nećemo moći da Vas identifikujemo.Lice na koje se podaci odnose može ostvariti svoja prava utvrđena ovim zakonom pojedinačno u odnosu prema svakom od zajedničkih rukovaoca.

Na Vaš zahtev odgovorićemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema zahteva. U slučaju složenosti ili velikog broja zahteva, moguće je da će nam biti potreban dodatan rok za odgovor na zahtev. Taj rok ne može biti duži od 90 dana i o tome ćemo Vas posebno obavestiti.

Ukoliko je Vaš zahtev očigledno neosnovan ili se učestalo ponavlja, možemo da ga odbijemo ili da naplatimo troškove za njegovo ostvarivanje. Smatra se da je učestalo ponavljanje kada nam se obratite sa zahtevom za ostvarenje nekog od prava više od jednog puta u jednoj godini. Ukoliko nam se obratite dva ili više puta u toku jedne godine za isto pravo, odgovorićemo na Vaš zahtev samo ukoliko imate opravdan razlog.

Ukoliko smatrate da Vam je neko od prethodno navedenih prava uskraćeno ili smatrate da na neki način obrađujemo Vaše lične podatke protivno zakonu, u svakom trenutku možete da podnesete pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.


13.Moguće posledice u slučaju da propustite da nam dostavite Vaše lične podatke

Slanje Vaših ličnih podataka prilikom registracije je uslov da biste koristili Program. Ukoliko nam ipak ne prosledite lične podatke koji su nam neophodni za registraciju, nećete biti u mogućnosti da da se registrujete i da koristite Program.

Vaša Super Kartica

Dečji klub ’Super Klubić’ je deo programa nagrađivanja Super Kartica. Namenjen je roditeljima dece starosti od 0 do 7 godina. Učešćem u Super Klubiću, članovi će moći da ostvaruju posebne pogodnosti za sebe i svoje dete; kao i druge specijalne ponude.


Član Super Klubića može postati svaki registrovani korisnik Super Kartice koji putem prijavne forme dostavi obavezne podatke koji su potrebni za registraciju i učešće u Super Klubiću. Davanje podataka od strane korisnika je dobrovoljno. Korisnik može da unese podatke za više dece, ali i da sam ukloni podatke koje je ranije uneo.


Ukoliko prestane članstvo korisnika u Super Kartica programu nagrađivanja, automatski prestaje i njegovo članstvo u Super Klubiću. Obrada podataka nakon prestanka članstva u Super Klubiću je nedozvoljena.


U Super Klubić mogu biti učlanjeni svi korisnici Super Kartica.


Korisnik Super Kartice, koji pristupa Super Klubiću, kao roditelj i zakonski zastupnik deteta, popunjavanjem obaveznih podataka o svom maloletnom detetu iz ove prijavne forme i potvrđivanjem pravila kluba, saglasan je da Super Kartica prikuplja i obrađuje te podatke u svrhu omogućavanja pogodnosti Super Klubića za sve vreme trajnja članstva u Super Klubiću.


Super Kartica zadržava pravo da, bez prethodne najave, obustavi Super Klubić i određene ili sve aktivnosti koje se sprovode u okviru Super Klubića.


Korisnik ima pravo da otkaže učešće u Super Klubiću slanjem obaveštenja na e-mail adresu info@superkartica.rs, pozivom na broj telefona 0800 301 300 ili poštom na našu adresu.


Svi registrovani korisnici Super Kartica koji su ujedno članovi Super Klubića, svoje benefite ostvaruju tako što tokom obračunskog perioda programa Super Kartica ostvare uslove o kojima su prethodno pravovremeno obavešteni, kupovinom kod određenih partnera programa. Da bi korisnik obezbedio da njegova transakcija bude adekvatno zabeležena, obavezan je da prilikom kupovine pokaže svoju Super Karticu zaposlenom kod partnera kod kojih se obavlja kupovina. Po isteku obračunskog perioda, a tokom prvog narednog meseca, korisnici koji su ostvarili svoje pogodnosti o tome će biti obavešteni na adekvatan način.


Uslovi za ostvarivanje pogodnosti učešćem u Super Klubiću dostupni su putem internet sajta www.superkartica.rs.


Aktuelni spisak prodajnih mesta na kojima sakupljeni bodovi mogu biti iskorišćeni dostupna je na sajtu www.superkartica.rs

Kako da koristim SUPER bodove i bodove?

Sakupljene SUPER bodove i bodove možeš da iskoristiš direktno sa tvoje Super Kartice (Super Kartica aplikacije) u IDEA, RODA i MERCATOR prodavnicama ili na DDOR prodajnom mestu. SUPER bodove i bodove sakupljene u tekućem mesecu troši odmah ili do kraja narednog kalendarskog meseca.

  • Da su SUPER bodovi i bodovi spremni za korišćenje videćeš u tvojoj Super Kartica aplikaciji. O stanju bodova uvek možeš da se informišeš putem besplatnog Kontakt centra Super Kartice
  • Prilikom plaćanja u IDEA, RODA i MERCATOR prodavnicama ili na DDOR prodajnom mestu naglasi prodavcu da želiš da iskoristiš bodove sa Super Kartice. SUPER bodove možeš iskoristiti samo u IDEA, RODA I MERCATOR prodavnicama

ZNAČI, DOVOLJNO JE DA SE PROVLAČI!


SUPER bodove i bodove možeš da sakupljaš svakoga dana dok kupuješ u IDEA, RODA, MERCATOR prodavnicama, ako koristiš proizvode i usluge AikBank ili ugovaranjem novih polisa osiguranja ili obnovom osiguranja u DDOR Novi Sad. Prilikom potrošnje bodovi kod partnera, kod kojih je moguće korišćenje SUPER bodova (IDEA, RODA, MERCATOR) i bodova (IDEA, RODA, MERCATOR i DDOR), vrede isto.

1 bod = 1 dinar


Tablica bodovanja


IDEA

Vrsta plaćanja i bodovanje

Platna Super Kartica 199 din = 3 boda (IDEA dodeljuje 2, a AikBank 1 bod).

Način sakupljanja

Provlačenjem Super Kartice na prodajnim mestima partnera.

Prilikom kupovine na rate u objektima IDEA, RODA, Mercator, za plaćanje platnom Super Karticom bodovi koje dodeljuje AikBank se obračunavaju po navedenom mehanizmu na iznos prve rate.

RODA, Mercator Hipermarket

Vrsta plaćanja i bodovanje

Platna Super Kartica 199 din = 4 boda (RODA i Mercator dodeljuju 2, a AikBank 2 boda).

Način sakupljanja

Provlačenjem Super Kartice na prodajnim mestima partnera.

Prilikom kupovine na rate u objektima IDEA, RODA, Mercator, za plaćanje platnom Super Karticom bodovi koje dodeljuje AikBank se obračunavaju po navedenom mehanizmu na iznos prve rate.

AikBank

Vrsta plaćanja i bodovanje

Platna Super Kartica

  • 199 din = 1 bod za plaćanje u IDEA prodavnicama.
  • 199 din = 2 boda za plaćanje u Roda i Mercator Hipermarket prodavnicama.

Bodovi sakupljeni u Idea, Roda i Mercator prodavnicama, koje dodeljuje AikBank za plaćanje Platnom Super Karticom biće dostupni u roku od 24h.

  • Ušteda od 0,5% pri svakom plaćanju Platnom Super Karticom u zemlji ili inostranstvu, koja će se vratiti kroz osvojene bodove. Bodovi će biti dostupni u roku od 5 radnih dana od trenutka transakcije.

Način sakupljanja

Provlačenjem Platne Super Kartice prilikom kupovine.

DDOR

Vrsta plaćanja i bodovanje

Gotovina ili ostale kartice

  • 199 din = 4 boda za proizvode: Putni paket internet, Pomoć na putu, Nezgoda, Putničko osiguranje sa asistencijom, Paket pomoć u kući, Višegodišnja pomoć na putu, Paket putnog osiguranja, Novo putno osiguranje
  • 199 din = 2 boda za proizvode: Mini kasko, Osiguranja kuća i stanova, Dopunska pokrića uz Autoosiguranje/Paketi uz AO, Autoodgovornost, Višegodišnje osiguranje kuća i stanova, Imovina
  • 199 din = 1 bod za proizvode: Autokasko, Životna osiguranja, Visegodisnji Autokasko

Način sakupljanja

Pokazivanjem Super Kartice prilikom ugovaranja osiguranja ili obnovom postojećeg osiguranja.


* Bodovanje može biti drugačije od navedenog u zavisnosti od aktuelnih akcija i promocija kod partnera, što će adekvatno biti oglašeno.

* Bodovi će biti dostupni u roku od 24h, od trenutka transakcije.


SUPER bodovi

SUPER bodove sakupljaš kada dostigneš određeni nivo potrošnje u IDEA, RODA I MERCATOR prodavnicama. U toku jednog meseca možeš da sakupiš do 1.000 SUPER bodova i da ih iskoristiš odmah ili do kraja narednog kalendarskog meseca.
Više informacija o načinu sakupljanja i trošenja SUPER bodova pronađi u Super Kartica mobilnoj aplikaciji.