Šta je Super Kartica?

Super Kartica je program nagrađivanja u koji je uključeno više partnera i svaki od njih Vas nagrađuje za kupovinu ili korišćenje njihovih usluga.

Kad god kupujete kod nekog od partnera (ili koristite njihove usluge) ne zaboravite da pokažete Super Karticu. Sa Super Karticom ste uvek na dobitku jer je besplatna, svaki dan ostvarujete uštede, dobijate popuste i još sakupljate bodove za nove pogodnosti i popuste.

Postanite i Vi član programa!

Sakupljanje i korišćenje bodova

Učlanite se i krenite da sakupljate bodove i ostvarujete pogodnosti kod svih partnera Super Kartice.

Ukoliko kod nekog od partnera sakupite dovoljan broj bodova i pređete prag za nagrađivanje, 10-ak dana nakon završenog obračunskog perioda obavestićemo vas kada možete iskoristiti sakupljene bodove. Na kućnu adresu Vam šaljemo knjižicu sa kuponima i specijalnim ponudama partnera.

Iskoristite bodove za umanjenje računa prilikom kupovine u Idei, Rodi, Mercatoru i na DDOR prodajnim mestima.
Sakupljene bodove sa kartice može da iskoristi isključivo korisnik sa statusom glavnog korisnika putem osnovne kartice ili provezaka koji su označeni istim brojem.

1 bod = 1 dinar

Pravila programa

Super Kartica d.o.o. je pokretač programa lojalnosti Super Kartica (u daljem tekstu: Super Kartica) i izdavač lične Super Kartice (u daljem tekstu: Kartica) za sve registrovane korisnike, koja ostaje u njenom vlasništvu. Super Kartica d.o.o. zadržava pravo da u bilo kom trenutku i bez prethodne najave povuče Karticu iz opticaja i da promeni ili u potpunosti ukine elemente programa Super Kartice. Korisnik Super Kartice može postati svaka punoletna osoba sa prebivalištem u Republici Srbiji koja Super Kartici d.o.o. putem registracije stavi na raspolaganje obavezne podatke navedene u pristupnici za Super Kartica program (u daljem tekstu: Pristupnica).
Podaci korisnika navedeni u Pristupnici koriste se isključivo u marketinške svrhe, odnosno za slanje informacija o novostima i pogodnostima koje za korisnike organizuju Super Kartica i partneri programa i to samo onim korisnicima koji nisu naveli da ne žele da primaju te informacije. Lični podaci o korisnicima Kartice se ne razmenjuju sa drugim korisnicima, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Super Kartica d.o.o, njen osnivač i partneri programa Super Kartice koji prikupljaju, obrađuju, međusobno prosleđuju i razmenjuju podatke korisnika, iste će tretirati kao poverljive informacije. Pristup podacima korisnika imaće samo zaposleni Super Kartice, njen osnivač i partneri programa nagrađivanja Super Kartice koji, s obzirom na poslove koje obavljaju treba da budu upoznati sa njima i to u obimu koji je neophodan. Pravni osnov za obradu podataka korisnika je saglasnost koja se daje prihvatanjem ovih pravila programa. Davanje saglasnosti za obradu podataka korisnika je dobrovoljno. U slučaju neovlašćenog prikupljanja, beleženja, razvrstavanja i ustupanja podataka Korisnika, odnosno obrade koja je u suprotnosti sa ovim pravilima programa i Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti korisnik ima pravo da traži prekid vršenja prikupljanja podataka.
Osnovna Super Kartica nije prenosiva i može je koristiti isključivo registrovani korisnik, a čiji je potpis na poleđini Kartice. Bodove sa Super Kartice, sakupljene po osnovu prelaska praga kod bar jednog partnera programa koji učestvuje u sistemu sakupljanja bodova, korisnici mogu iskoristiti za umanjenje računa na prodajnim mestima određenih partnera programa, a u skladu sa aktuelnim pravilima i mehanizmom programa.
Nakon registracije, odnosno popunjavanja Pristupnice, potpisivanja saglasnosti za obradu i prenos podataka i predaje Pristupnice odnosno saglasnosti na prodajnom mestu partnera, počinje proces izrade lične Super Kartice. Optimalan period za izradu Kartice je tri nedelje. Ukoliko Kartica u tom periodu nije dostavljena na adresu koju je korisnik naveo pri učlanjenju, Korisnik se može obratiti besplatnom Call centru za proveru statusa izrade Kartice.
Način registracije korisnika, prikupljanja bodova, vrednost bodova, ograničenja, kao i načini iskorišćavanja, detaljnije su opisani na internet adresi www.superkartica.rs, mobilnoj aplikaciji Super Kartice i na prodajnim mestima određenih partnera Super Kartice.
Svaki korisnik Kartice može uz svoju osnovnu Karticu vezati i dodatne kartice. Sakupljeni bodovi na svakoj kartici sabiraju se na jedan zajednički račun. Na kraju obračunskog perioda, ukoliko je ostvaren prag za nagrađivanje po osnovu aktuelnih pravila i mehanizma programa, sakupljeni bodovi se mogu iskoristiti sa Kartice u skladu sa prethodno definisanim pravilima. Ukoliko je više kartica korisnika povezano za sakupljanje bodova, sakupljene bodove sa kartice može da iskoristi isključivo korisnik sa statusom glavnog korisnika.
Pravo na bodove korisnik ostvaruje kupovinom kod određenih partnera u skladu sa obaveštenjima koja će pravovremeno biti dostupna korisniku. Da bi prilikom kupovine ostvario pravo na bodove za kupovinu korisnik Super Kartice obavezan je da pokaže Karticu zaposlenima partnera kod kojih se obavlja transakcija.
Obračunski periodi traju 3 meseca, a počinju 01. maja, 01. avgusta, 01. novembra i 01. februara svake godine. Po isteku obračunskog perioda svi bodovi sakupljeni u tom obračunskom periodu se poništavaju - ukoliko korisnik u okviru jednog obračunskog perioda ne sakupi dovoljan broj bodova za prelazak praga kod partnera, sakupljeni bodovi se ne prenose u sledeći obračunski period.
Sakupljeni bodovi na koje je korisnik ostvario pravo ne mogu biti zamenjeni za novac. Bodovi se mogu iskoristiti do kraja obračunskog perioda nakon onog u kom su sakupljeni. Neiskorišćeni bodovi na kraju obračunskog perioda za koji su izdati se ne prenose u sledeći obračunski period. Sakupljeni bodovi se mogu iskoristiti za plaćanje jednog ili više računa do potpunog iskorišćenja celokupnog iznosa bodova sa Kartice. Uslov za umanjenje računa sakupljenim bodovima sa Kartice je da se minimum 1 rsd iznosa računa mora platiti nekim sredstvom plaćanja.
Korisnici koji nisu koristili svoju Karticu duže od 6 meseci mogu biti isključeni iz programa. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u program Super Kartice bez ikakvih ograničenja ponovnom registracijom.
Korisnik sakuplja bodove provlačenjem Super Kartice prilikom kupovine u IDEA ili Roda ili Mercator prodavnicama ili Intersportu ili Modiani ili korišćenjem proizvoda Sberbanke u skladu sa aktuelnom ponudom ili ugovaranjem novih polisa ili obnovom osiguranja u DDOR-u Novi Sad, a u skladu sa aktuelnom ponudom. Pravo na korišćenje bodova za kupovinu u IDEA, Roda i Mercator prodavnicama korisnik ne može iskoristiti za kupovinu duvanskih proizvoda i štampe. Način nagrađivanja korisnika putem bodova će pravovremeno biti objavljen na web adresi www.superkartica.rs, putem knjižice kao i na prodajnim mestima Partnera.
Informacija o prodajnim mestima na kojima sakupljeni bodovi mogu biti iskorišćeni redovno se ažurira i dostupna je na sajtu www.superkartica.rs
Svi registrovani korisnici koji u jednom obračunskom periodu pređu definisani prag bar kod jednog od partnera, sakupljene bodove mogu koristiti direktno sa svoje Super Kartice počevši od 10-og dana narednog meseca, osim ukoliko iz razloga tehničke prirode taj rok ne bude produžen o čemu će Super Kartica blagovremeno obavestiti sve korisnike koji su dostavili kontakt podatak i saglasnost za obaveštavanje. Ukoliko se sakupljeni bodovi na Kartici ne potroše do kraja obračunskog perioda, preostali iznos bodova se poništava i ne prenosi se u naredni obračunski period.
Korisnik ima pravo da u svako doba pisanim putem izmeni podatke koje je prethodno dostavio Super Kartici. Korisnik takođe ima pravo da pisanim putem ili pozivom na besplatni Call centar 0800 301 300 otkaže korišćenje kartice, uz povrat kartice izdavaču. Važenje članstva prestaje u roku od 15 dana od dana prijema obaveštenja.
Super Kartica d.o.o. zadržava pravo da u svakom trenutku proveri identitet donosioca Super Kartice.
Super Kartica d.o.o. može prema sopstvenoj proceni i bez prethodne najave isključiti iz programa Super Kartice bilo kog korisnika. Super Kartica d.o.o. je dužna da Korisnika obavesti o isključenju ali nije obavezna da obrazloži svoju odluku korisniku.
O svakoj izmeni ovih pravila programa, kao i promeni osnivača i partnera programa, Super Kartica će korisnika obavestiti na odgovarajući način.
U slučaju gubitka ili krađe kartice, korisnik je obavezan da nestanak kartice prijavi na besplatan Call centar 0800 301 300, nakon čega će biti obavešten o preuzimanju nove kartice. Super Kartica će na adresu korisnika poslati novu karticu, na koju će biti preneti do tada ostvareni bodovi.
Svako neovlašćeno kopiranje i umnožavanje Super Kartice, biće sankcionisano u skladu sa zakonskim propisima. Potpisom pristupnice korisnik prihvata ova pravila bezuslovno.

Često postavljana pitanja

O programu

Kako mogu da dobijem Super Karticu?
Super Karticu možete dobiti brzo, lako i jednostavno! Dovoljno je da na bilo kom prodajnom mestu naših partnera: IDEA, Roda, BENU Apotekama, Mercator prodavnicama, Sberbank ekspoziturama, DDOR prodajnim mestima, Intersportu, Modiani, Aveniji Mode ili na prodajnim mestima Vip Mobile uzmete pristupnicu. Popunjenu i potpisanu pristupnicu potrebno je da ubacite u označenu kutiju na nekom od prodajnih mesta partnera. Privremenu karticu koja se nalazi na ovoj pristupnici otcepite i potpišite i Vaša privremena kartica spremna je za upotrebu. Privremenu karticu možete koristiti odmah pri svakoj kupovini dok Vam u predviđenom roku od 4 nedelje ne bude izrađena i poslata na adresu lična kartica sa istim brojem. Takođe, možete postati član programa Super Kartice putem online prijave ili putem mobilne aplikacije Super Kartice.
Kako mogu da se učlanim u program Super Kartice preko mobilne aplikacije?
Preuzmite Android ili iOS Super Kartica mobilnu aplikaciju potpuno besplatno. Učlanite se popunjavanjem formulara za učlanjenje. Član programa Super Kartice postajete kada upišete sve minimum obavezne podatke i potpisom potvrdite saglasnost sa pravilima programa. Prilikom učlanjenja putem sajta ili aplikacije potrebno je popuniti sva polja označena zvezdicom budući da su ona obavezna za unos. Podaci koji nisu označeni zvezdicom nisu obavezni, ali mogu biti značajni kako bi partneri programa što bolje prilagodili ponudu Vama i Vašoj porodici.

Vašu Super Karticu ćemo Vam poslati na kućnu adresu u predviđenom roku nakon učlanjenja.
Kako mogu da sakupljam bodove?
Bodove na kartici sakupljate tako što Super Karticu provučete na kasi svaki put kada kupujete u IDEA ili Roda ili Mercator prodavnicama ili Intersportu ili Modiani ili Aveniji Mode ili ako koristite proizvode Sberbanke u skladu sa aktuelnom ponudom ili svakom kupovinom novih polisa ili obnovom osiguranja u DDOR-u Novi Sad. Bodove možete sakupljati i koristeći platnu Super Karticu kod partnera programa
Gde mogu da iskoristim bodove?
Po završetku obračunskog perioda, Super Kartica će Vas obavestiti od kada možete koristiti sakupljene bodove za umanjenje računa kod partnera Idea, Roda, Mercator i DDOR. Stanje preostalih bodova za iskorišćenje možete proveravati putem besplatnog call centra 0800 301 300, na sajtu www.superkartica.rs, putem mobilne aplikacije Super Kartice ili na nefiskalnom isečku koji dobijate uz račun u Idei, Rodi i Mercatoru.

O Super Kartici

Još uvek imam privremenu karticu. Kada ću dobiti ličnu (stalnu)?
Vaša lična kartice će biti poslata na Vašu kućnu adresu. Ukoliko ste se učlanili u program pre više od 4 nedelje, ljubazno Vas molimo da nas pozovete na besplatni Call centar 0800 301 300. Ukoliko ste se učlanili putem mobilne aplikacije, počnite da koristite kartice sa aplikacije na prodajnim mestima partnera programa u kojima je to omogućeno.
Koliko je potrebno da se obrade podaci sa pristupnice?
Ako ste ispunili pristupnicu na prodajnom mestu, Vaši podaci su poslati u Super Karticu i obrađuju se. Za obradu podataka sa pristupnice potrebno je dvadesetak dana. Dok se ne obrade Vaši podaci, niste u mogućnosti da se prijavite putem interneta, odnosno da proveravate svoje bodovno stanje putem interneta. Ukoliko želite već danas da proverite svoje bodovno stanje možete se učlaniti putem interneta ili mobilne aplikacije, ali ne zaboravite da pritom unesete broj privremene kartice sa pristupnice u za to predviđen prostor. U slučaju da ne unesete broj privremene kartice prilikom učlanjenja, biće Vam automatski dodeljen drugi broj kartice koji se razlikuje od broja Vaše privremene kartice.
Izgubio/la sam svoju Super Karticu. Šta da radim?
U slučaju gubitka Super Kartice uzmite novu privremenu karticu sa pristupnice, koju ćete naći na prodajnim mestima naših partnera. Privremenu karticu možete odmah početi da koristite. Pristupnicu nije potrebno ponovo popunjavati. Nazovite nas na besplatni Call centar 0800 301 300 i pobrinućemo se da Vaše podatke povežemo s Vašom novom karticom. Takođe, možete umesto lične kartice koristiti karticu iz mobilne aplikacije za sakupljanje bodova na prodajnim mestima partnera Mercator S, dok Vam ne stigne nova na kućnu adresu.
Na koji način da dobijem novu karticu/priveske ukoliko su mi se oštetili?
Ukoliko su Vam se privesci ili kartica oštetili kontaktirajte nas na besplatni Call centar 0800 301 300 ili putem mail–a info@superkartica.rs i mi ćemo za Vas izraditi nove i poslati ih na Vašu kućnu adresu.

Prijavite se na svoj korisnički nalog ili se učlanite u program

Imam karticu Želim karticu

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije:

Pitanja Email 0800 301 300
Besplatni info telefon 0800 301 300