Često postavljena pitanja
Kako mogu da dobijem Super Karticu?
Brzo i lako. Preuzmi Super Kartica mobilnu aplikaciju sa Play Store-a ili App Store-a, registruj se i odmah štedi kupovinom u mreži partnera. U program se možeš registrovati i popunjavanjem papirne pristupnice na prodajnim mestima naših partnera.
Kako mogu da sakupljam bodove?
Skeniraj Super Karticu na kasi svaki put kada kupuješ u IDEA, Roda i Mercator prodavnicama ili plaćaš osiguranje u DDOR-u. Ako račun platiš Mastercard® kreditnom Super Karticom AikBank, sakupićeš više bodova.
Kako korisnici mobilne aplikacije sakupljaju više bodova?
Lako! Potrebno je samo da preuzmeš Super Kartica mobilnu aplikaciju, registruješ se ili prijaviš sa postojećom karticom i u prodavnicama partnera IDEA, RODA i MERCATOR skeniraš digitalnu karticu (sa ekrana telefona). Svi tvoji računi se sabiraju i kada dostigneš određeni nivo potrošnje, na tvoju Super Karticu se vraćaju SUPER bodovi. Instaliraj aplikaciju, kupuj, skeniraj i bolje uštedi. Redovne bodove sakupljaš u vremenski ograničenim nagradnim aktivacijama partnera, kupovinom u DDOR-u i/ili plaćanjem Mastercard® kreditnom Super Karticom AikBank.
Gde i kako mogu da iskoristim bodove?
Sakupljene bodove koristi za umanjenje računa kod partnera IDEA, RODA, Mercator i DDOR.
Kako mogu da proverim stanje svojih bodova?
Stanje bodova proveri putem mobilne aplikacije ili pozivom besplatnog Kontakt centra 0800 301 300
Odjavio/la sam se sa Viber, SMS ili Newsletter poruke. Kako mogu opet da se prijavim?
Piši nam na info@superkartica.rs ili nas pozovi na 0800 301 300 i postaraćemo se da opet dobijaš Viber, SMS i email poruke usklađene sa tvojim kupovnim navikama.
Da li je članstvo u programu Super Kartice besplatno?
Da, preuzmi besplatno mobilnu aplikaciju ili popuni pristupnicu na prodajnim mestima partnera.
Mogu li da promenim svoje lične podatke?
Naravno, otvori ekran ‘Moj profil’ u mobilnoj aplikaciji i upravljaj svojim ličnim podacima ili pozovi Kontakt centar na 0800 301 300 za više informacija.
Izgubio/la sam svoju Super Karticu. Šta da radim?
Pozovi nas besplatno na 0800 301 300 ili nam piši na info@superkartica.rs. Izradićemo novu Super Karticu i poslati ti na kućnu adresu ili ti pomoći da nastaviš da koristiš sve benefite uz našu mobilnu aplikaciju.
Na koji način da dobijem novu karticu/priveske ukoliko su mi se oštetili?
Dobra vest je da ti plastična kartica nije potrebna uz unapređenu Super Kartica mobilnu aplikaciju. Ako ipak želiš da koristiš karticu i priveske, javi se našem Kontakt centru putem telefona 0800 301 300 ili mejla info@superkartica.rs.
Koliko vremena je potrebno da prođe od registracije da bih koristio/la benefite Super Kartice?
Registruj se putem mobilne aplikacije i odmah koristi sve benefite kupovine uz Super Karticu. Ako se ipak odlučiš za popunjavanje papirne pristupnice na prodajnom mestu partnera, Super Karticu ćeš čekati oko 20 dana.
Kako da instaliram mobilnu aplikaciju?
Jednostavno! Preuzmi aplikaciju na Google Play prodavnici (za Android uređaje) ili App Store-u (za iOS uređaje), registruj se ili prijavi, ako si već korisnik Super Kartice, i još bolje štedi.
Da li mogu da instaliram mobilnu aplikaciju na više uređaja?
Naravno, aplikaciju možeš instalirati na više uređaja.
Kako sa mobilnom aplikacijom više štedim?
Od 1. 2. 2024. godine pored SUPER bodova i bodova koje ostvaruješ kupovinom kod odabranih partnera, na aplikaciji pronađi kupone, tvoje izazove za više bodova i pogledaj koje personalizovane ponude i akcije smo spremili baš za tebe. Preuzmi aplikaciju i pretvori kupovinu u zabavu.
Šta je Super Klubić?
Super Klubić je klub za roditelje, namenjen porodicama sa bebama i decom starosti do sedam godina. U Super Klubić se može učlaniti svaki registrovani korisnik Super Kartice koji dopuni svoj profil na Super Kartica mobilnoj aplikaciji neophodnim podacima o detetu/deci i potvrdi saglasnost sa pravilima kluba.
Šta dobijam kao član Super Klubića?
Još bolju uštedu. Pronađi Super Klubić akcije i dodatno snižene proizvode za bebe i decu u IDEA, RODA i Mercator prodavnicama.
Još uvek nemam Super Karticu, ali želim da budem član Super Klubića. Da li postoji mogućnost?
Da! Preuzmi Super Kartica mobilnu aplikaciju, popuni pristupnicu i unesi neophodne podatke na ekranu ’Super Klubić’.
Posle koliko vremena od učlanjenja su mi dostupne pogodnosti Super Klubića?
Nakon najviše 24 časa. Nakon toga koristite benefite jednostavnim skeniranjem Super Kartice.
Da li treba platu da prebacim u AikBank?
Ne, nije neophodno. Naravno, ukoliko primaš zaradu preko tekućeg računa AikBank i poseduješ Advance ili Supreme paket računa, imaš povoljnije uslove za korišćenje Mastercard® kreditne Super Kartice – bez troškova mesečnog održavanja kartice.
Kako se plaćaju računi, odnosno da li mesečne obaveze mogu da se plate i bez dolaska u banku?
Na kraju meseca, nakon obrade, svaki korisnik kartice dobija izvod (putem pošte ili na email) sa listom transakcija, iznosom za uplatu i instrukcijama kako da izvrši plaćanje. Uplatu je moguće izvršiti na šalteru AikBank, druge banke, pošte i na info pultovima u određenim Roda, Mercator i IDEA prodavnicama.
Kolika je kamata?
Reprezentativni primer za Mastercard kreditnu Super Karticu - revolving metod
- Odobreni kreditni limit: 35.000,00 RSD
- Procenat revolvinga (mesečna obaveza po osnovu prethodno potrošenih sredstava kreditnog limita): 5%
- Metod obračuna kamate: Proporcionalni
- Nominalna kamatna stopa: 16% na godišnjem nivou, fiksna (1,33% mesečno)
- Efektivna kamatna stopa obračunata na dan 14.09.2021.: 17,48%
- Rok korišćenja plastike: 36 meseci
- Dodatni troškovi koji padaju na teret korisnika:
- Mesečna članarina 0 RSD
- Izveštaj Kreditnog Biroa 0 RSD
- Menica 0 RSD
- Ukupan iznos koji će korisnik platiti tokom perioda otplate kredita*: 39.638,66 RSD
* Ukupan iznos koji će korisnik platiti tokom perioda otplate kredita prikazan je pod pretpostavkom da na dan dobijanja kreditne kartice Korisnik iskoristi ceo kreditni limit i kreditnu karticu više ne koristi do isteka roka važnosti, kao i da je kreditna kartica bez naplate naknade za izdavanje kartice i mesečne članarine.
Ostali troškovi se naplaćuju u skladu sa Tarifom naknada za fizička lica i u skladu sa potpisanim Ugovorom o izdavanju kreditne kartice.
Da li mogu odmah da podignem novac u okviru kreditnog limita?
Mastercard® kreditna Super Kartica nije namenjena podizanju gotovine, već plaćanju roba i usluga u zemlji i svetu, naročito u mreži partnera. Na taj način korisnik dobija benefite, odnosno bodove u programu lojalnosti. Za plaćanje u mreži partnera korisnik kartice dobija i do tri puta više bodova. Naravno, svaki korisnik može podići gotovinu na bankomatu AikBank uz plaćanje provizije od 3% (min. 200 din), na bankomatu druge banke u zemlji uz plaćanje provizije od 3% (min. 300 din) ili na bankomatu druga banke u inostranstvu uz plaćanje provizije od 3% (min. 3 EUR), ali za podizanje gotovine se ne dobijaju bodovi na Super Kartici.
Da li mogu da koristim Mastercard® kreditnu Super Karticu samo za sakupljanje bodova?
Da, potrebno je samo da skeniraš barkod tvoje Super Kartice lojalnosti koji se nalazi i na Mastercard® kreditnoj Super Kartici.
Kako da kupujem na rate u IDEA, RODA i Mercator prodavnicama?
Prilikom kupovine na rate u IDEA, RODA i Mercator prodavnicama biraš broj rata na POS terminalu na prodajnom mestu, sledeći tri jednostavna koraka:
- Pre plaćanja računa Mastercard® kreditnom Super Karticom naglasi prodavcu da želiš da platiš na rate
- Navedi željeni broj rata (od 2 do 12), uz uslov da visina rate ne može biti manja od 1000 dinara
- Potvrdi tvoju transakciju unosom PIN-a
Ako želiš da podižeš gotovinu i plaćaš na rate (3, 6 ili 12 rata) i na drugim prodajnim mestima, potrebno je da isto ugovoriš podnošenjem zahteva u najbližoj AikBank filijali.