Šta je Super Konkurs?

9

Ko ima pravo učešća?

10

Mehanizam konkursa

11

Članovi žirija

12


POBEDNIK SUPER KONKURSA – ASW

Super Konkurs koji je okupio 70 timova iz regiona, Velike Britanije, Nemačke i Grčke, u sredu 3. oktobra dobio je pobednika. Tim ASW Inženjering je osvojio nagradni fond od 75.000 evra i dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom, u okviru kojeg će imati priliku da joj se pridruži u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača.

36

Šta je Super Konkurs?

Super Konkurs predstavlja poziv za sve zainteresovane kreativne agencije, fakultete, kompanije i pojedince iz oblasti data analitike, statistike, matematike i marketing istraživanja koji žele da se prijave za jednu od dve oblasti – "Analiza podataka i kreiranje insight-a" ili "Kreativna upotreba podataka", u cilju unapređenja najnovijih analitičkih rešenja. Pobednici konkursa postaće saradnici i partneri Super Kartice, a njihova rešenja će biti implementirana.

"Pametne kompanije u svetu već decenijama svoje težište marketing delovanja stavljaju, ne toliko na televiziju, koliko na oblast koja se zove CRM (Customer Relationship Management). Mogućnosti u ovom prostoru su spektakularne i Super Kartica, ima prilike da u narednom periodu pokaže kako marketing inteligencija povećava prodaju, profit i zadovoljstvo potrošača."

Lazar Džamić, jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i  marketinških stručnjaka i konsultant na projektu Super Konkurs

 

3

Ko ima pravo učešća?

Medijske i marketinške agencije / IT kompanije / akreditovani fakulteti i visokoškolske ustanove / grupe i pojedinci koji se bave:

  • Data analitikom (data science)
  • Statistikom/Matematikom
  • Marketing istraživanjima
  • Marketing kampanjama

4

Mehanizam konkursa

Konkurs se sastoji iz tri faze:

  1. Prijava - U roku od petnaest dana od objave konkursa, odnosno do 17.05. 2018, zainteresovani podnose sledeću dokumentaciju:

    • osnovne podatke,
    • CV članova tima
    • i portfolio radova (uključujući i CRM, ukoliko postoji)

  2. Kreiranje užeg izbora kandidata - Stručna komisija će izvršiti selekciju kandidata na osnovu primljene dokumentacije. Svi kandidati koji uđu u uži izbor potpisaće Ugovor o poverljivosti.

  3. Zadatak -Nakon potpisivanja Ugovora o poverljivosti, SK će izabranim kandidatima predstaviti bazu i konkretne zadatke. Moguće je izabrati jedan, ili više zadataka. Kandidati dobijaju i relevantan deo depersonalizovane baze, uz koju bi realizovali svoje ideje ili izvršili konkretne zadatke za koje su se odlučili.

Kriterijumi odabira za analitička i kreativna rešenja biće inovativnost, jednostavnost, izvodljivost i održivost.

Stručna komisija Super Kartice će pregledati podnete radove i na osnovu definisanih kriterijuma odlučiti ko će biti naši data partneri za 2018/19 godinu.

Pobednici će osvojiti dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od 75.000 EUR.

Sva dodatna pitanja možete uputiti na mejl superkonkurs@superkartica.rs i odgovore ćete dobiti u roku od 24 sata.

5

Članovi žirija

“Kao jedan od najvećih programa lojalnosti u zemlji, Super Kartica ima čast da pozove institucije, kompanije i pojedince iz ove oblasti da nam se pridruže u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača.“

Ljiljana Ahmetović, direktorka društva Super Kartica

 

“Super Kartica je prepoznala vrednost i potencijal velike baze korisnika i činjenicu da program ne mora biti samo jednostavan sistem za obezbeđivanje popusta i bonus bodova, već kvalitetno osmišljen i adekvatno tehnički realizovan sistem koji uključuje integrisanu CRM komponentu. Krajnji cilj CRM sistema je razumevanje navika korisnika, kako bi im ponudili personalizovanu uslugu, stvorili kod njih osećaj pripadnosti i nagradili ih za njihovu lojalnost, sa ciljem da naši korisnici postanu ambasadori programa.“

Dejan Ivić, menadžer za razvoj co-brend programa Sberbank Srbija

 

“Baza podataka Super Kartice i CRM pristup su jedni od najvažnijih resursa za našu marketing strategiju. To nam omogućava da u isto vreme razumemo potrebe celog tržišta, ali i svakog kupca pojedinačno, i da u odnosu na to kreiramo ponude po meri naših kupaca. Mi smo osnivači Super Kartice i za nas je ovakav pristup u kreiranju marketing strategije izuzetno važan. Nadam se da će Super Konkurs privući najbolje kreativce i analitičare iz celog regiona.“

Matija Protić, direktor područja marketinga u kompaniji Mercator-S

 

“Kada se baza podataka o prethodnim transakcijama koristi na ispravan način, predstavlja alat koji građanima štedi i vreme i novac. Ona podseća, preporučuje i obaveštava o novinama, popustima i drugim pogodnostima kupovine onih proizvoda koji svakom od nas nešto znače i sprečava da naša pošta bude zatrpana gomilom neželjenih i nepotrebnih reklamnih poruka.“

Goran Petković, profesor Ekonomskog fakulteta

 

“Zamislite da ne čujete i ne vidite kupca. Šta ćete reći? Pričaćete o svom proizvodu i o sebi. Kad otvorite oči, verovatno ćete videti da ispred vas više nema nikoga i da je kupac otišao. Da ste znali s kim pričate, videli biste da on uopšte i nije kupac, nego čovek, sa imenom i prezimenom. Zato je CRM baza podataka bitna. Otvara oči i uši za pravu komunikaciju.“

Slavoljub Stanković, kreativni direktor u kompaniji Mercator-S

 

“Konkursom za izbor data partnera otvaraju se vrata za inovativne, primenljive i održive ideje u oblasti analitike i kreativne upotrebe velikog broja podataka o kupcima. Na ovaj način kompanija želi da bude još bolja u razumevanju i ispunjenju potreba kupaca, ali i da pruži priliku profesionalcima, data scientistima i BTL agencijama da na realnim bazama mnoštva podataka kreiraju i testiraju svoja rešenja.“

Marijana Kristić, strategic data consultant

 

“Poslovanje kompanije Mercator S se bazira na inovativnim rešenjima za koja je baza podataka ključan alat i upravo zato je važno da se konstantno radi na unapređenju ovakvih resursa.“

Damjan Miočinović, direktor Sektora za održavanje sistema poslovnih aplikacija, Mercator-S

 

“Implementacija programa lojalnosti, kao važan segment orjentacije na kupce,  pored stvaranja veze sa kupcima omogućuje i prikupljanje informacija o kupcima kao što su: njihove demografske karakteristike, životni stilovi, načini plaćanja, strukturu potrošačke korpe, itd. Pravilno korišćenje ovih podataka daje mogućnost pravilne segmentacije tržišta, kao i fokusiranje marketinških aktivnosti.“

Žarko Malinović, generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije

“Pored brojnih prednosti koje nude, savremeni CRM sistemi pružaju odličnu osnovu prilikom planiranja marketinških kampanja. Na ovaj način, imamo mogućnost da kroz efikasna kreativna rešenja tačno dođemo do naše ciljne grupe. Samim tim i naše zajedničke, co-brand kampanje donosiće bolje rezultate, kako za naše poslovanje tako i za veću prepoznatljivost naših brendova.“

Aleksandar Milić, direktor Sektora za marketing i komunikacije Sberbank Srbija

 

“Živimo u vremenu u kome su podaci najveće blago. Biznis bez podataka je kao kretanje sa zatvorenim očima. Da biste se kretali u pravom smeru, potrebna vam je ljudska inteligencija i dobar alat.“

Vladimir Milićević, data scientist, Ringier Axel Springer

 



Poziv za Super Konkurs:

Preuzmi

Invitation for Super Kartica Pitch:

Download

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije:

Pitanja Email Besplatni info telefon 0800 301 300