Naslovna  >  Često postavljana pitanja
O nama

O programu

Kako mogu da dobijem Super Karticu?
Super Karticu možete dobiti brzo, lako i jednostavno! Dovoljno je da na bilo kom prodajnom mestu naših partnera: NIS Petrol benzinskim stanicama, IDEA, Roda, BENU Apotekama, Mercator prodavnicama, Sberbank ekspoziturama, DDOR prodajnim mestima, Gazprom benzinskim stanicama, Intersportu, Modiani, Aveniji Mode ili na prodajnim mestima Vip Mobile uzmete pristupnicu. Popunjenu i potpisanu pristupnicu potrebno je da ubacite u označenu kutiju na nekom od prodajnih mesta partnera. Privremenu karticu koja se nalazi na ovoj pristupnici otcepite i potpišite i Vaša privremena kartica spremna je za upotrebu. Privremenu karticu možete koristiti odmah pri svakoj kupovini dok Vam u predviđenom roku od 4 nedelje ne bude izrađena i poslata na adresu lična kartica sa istim brojem. Takođe, možete postati član programa Super Kartice putem online prijave ili putem mobilne aplikacije Super Kartice.
Kako mogu da se učlanim u program Super Kartice preko mobilne aplikacije?
Preuzmite Android ili iOS Super Kartica mobilnu aplikaciju potpuno besplatno. Učlanite se popunjavanjem formulara za učlanjenje. Član programa Super Kartice postajete kada upišete sve minimum obavezne podatke i potpisom potvrdite saglasnost sa pravilima programa. Prilikom učlanjenja putem sajta ili aplikacije potrebno je popuniti sva polja označena zvezdicom budući da su ona obavezna za unos. Podaci koji nisu označeni zvezdicom nisu obavezni, ali mogu biti značajni kako bi partneri programa što bolje prilagodili ponudu Vama i Vašoj porodici.
Vašu Super Karticu ćemo Vam poslati na kućnu adresu u predviđenom roku nakon učlanjenja.
Kako mogu da sakupljam bodove?
Bodove na kartici sakupljate tako što Super Karticu provučete na kasi svaki put kada kupujete u IDEA ili Roda ili Mercator prodavnicama ili NIS Petrol benzinskim stanicama ili Gazprom benzinskim stanicama ili Intersportu ili Modiani ili Aveniji Mode ili ako koristite proizvode Sberbanke u skladu sa aktuelnom ponudom ili svakom kupovinom novih polisa ili obnovom osiguranja u DDOR-u Novi Sad. Bodove možete sakupljati i koristeći platnu Super Karticu kod partnera programa
Gde mogu da iskoristim bodove?
Po završetku obračunskog perioda, Super Kartica će Vas obavestiti od kada možete koristiti sakupljene bodove za umanjenje računa kod partnera Idea, Roda, Mercator i DDOR. Stanje preostalih bodova za iskorišćenje možete proveravati putem besplatnog call centra 0800 301 300, na sajtu www.superkartica.rs, putem mobilne aplikacije Super Kartice ili na nefiskalnom isečku koji dobijate uz račun u Idei, Rodi i Mercatoru.
Kako mogu da iskoristim sakupljene bodove sa svoje Super Kartice?
Sakupljene bodove možete koristiti jednostavnim provlačenjem Super Kartice u Idei, Rodi, Mercatoru ili u DDOR filijalama. Napomenite prodavcu da želite da iskoristite bodove sa Super Kartice za umanjenje dela računa, osim za duvanske proizvode, štampu i usluge parkinga. Za deo računa koji je umanjen na osnovu sakupljenih bodova, ne dobijate nove bodove. Bodove možete sakupljati, ali nije moguće iskorišćenje na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama, u Modiani i Intersportu. Rok za iskorišćenje bodova je do kraja obračunskog perioda u kome ste obavešteni o njima.
Koliko traje obračunski period?
U toku godine postoje 4 obračunska perioda. Obračunski periodi traju 3 meseca, a počinju a počinju 1. februara, 1. maja, 1. avgusta, 1. novembra svake godine.
Kako mogu proveriti stanje svojih bodova?
Ukupan broj bodova koji ste ostvarili u tekućem obračunskom periodu možete saznati proverom na Super Kartica mobilnoj aplikaciji ili u svakom trenutku pozivom besplatnog Call centra 0800 301 300 ili jednostavno kliknite ovde.
Da li je članstvo u program Super Kartice besplatno?
Da, u program Super Kartice se možete učlaniti potpuno besplatno.
Mogu li da sakupljam bodove sa članovima svoje porodice?
Ukoliko želite da sakupljate bodove sa članovima svoje porodice potrebno je da se članovi Vaše porodice, koji žele da sakupljaju bodove, lično uključe u program Super Kartice, što mogu da učine putem mobilne aplikacije ili pristupnice ili internet stranice. Pozivom na besplatni Call centar 0800 301 300 mogu da dobiju sve potrebne informacije. Takođe, ako ste član programa Super Kartice i glavni korisnik kartice možete da naručite i priveske za ključeve. Priveske možete da podelite članovima svoje porodice i da na taj način zajednički sakupljate bodove, i ostvarite još više novčanih bonova za kupovinu.
Mogu li da promenim svoje lične podatke?
U svakom trenutku svoje lične podatke možete promeniti na našoj internet stranici ili putem mobilne aplikacije Super Kartice. Dodatne informacije u vezi sa promenom podataka možete dobiti pozivom na na besplatni Call centar 0800 301 300.
Kako mogu da dam delimičnu saglasnost za obradu svojih podataka?
Za davanje delimične saglasnosti za obradu Vaših podataka, dovoljno je da isto naznačite prilikom popunjavanja Vaše pristupnice. Ukoliko ne želite da Vas Super Kartica informiše o ponudama svojih partnera i razmenjuje Vaše podatke sa istim, molimo Vas da to naznačite u rubrici "Dodatni podaci" na pristupnici ili elektronskom formularu stavljanjem x u za to predviđeno polje. U tom slučaju Vaše podatke ćemo koristiti isključivo u svrhu obračunavanja Vaših nagradnih bodova i za slanje bonova za kupovinu na Vašu kućnu adresu.

O Super Kartici

Još uvek imam privremenu karticu. Kada ću dobiti ličnu (stalnu)?
Vaša lična kartice će biti poslata na Vašu kućnu adresu. Ukoliko ste se učlanili u program pre više od 4 nedelje, ljubazno Vas molimo da nas pozovete na besplatni Call centar 0800 301 300. Ukoliko ste se učlanili putem mobilne aplikacije, počnite da koristite kartice sa aplikacije na prodajnim mestima partnera programa u kojima je to omogućeno.
Koliko je potrebno da se obrade podaci sa pristupnice?
Ako ste ispunili pristupnicu na prodajnom mestu, Vaši podaci su poslati u Super Karticu i obrađuju se. Za obradu podataka sa pristupnice potrebno je dvadesetak dana. Dok se ne obrade Vaši podaci, niste u mogućnosti da se prijavite putem interneta, odnosno da proveravate svoje bodovno stanje putem interneta. Ukoliko želite već danas da proverite svoje bodovno stanje možete se učlaniti putem interneta ili mobilne aplikacije, ali ne zaboravite da pritom unesete broj privremene kartice sa pristupnice u za to predviđen prostor. U slučaju da ne unesete broj privremene kartice prilikom učlanjenja, biće Vam automatski dodeljen drugi broj kartice koji se razlikuje od broja Vaše privremene kartice.
Izgubio/la sam svoju Super Karticu. Šta da radim?
U slučaju gubitka Super Kartice uzmite novu privremenu karticu sa pristupnice, koju ćete naći na prodajnim mestima naših partnera. Privremenu karticu možete odmah početi da koristite. Pristupnicu nije potrebno ponovo popunjavati. Nazovite nas na besplatni Call centar 0800 301 300 i pobrinućemo se da Vaše podatke povežemo s Vašom novom karticom. Takođe, možete umesto lične kartice koristiti karticu iz mobilne aplikacije za sakupljanje bodova na prodajnim mestima partnera Mercator S, dok Vam ne stigne nova na kućnu adresu.
Na koji način da dobijem novu karticu/priveske ukoliko su mi se oštetili?
Ukoliko su Vam se privesci ili kartica oštetili kontaktirajte nas na besplatni Call centar 0800 301 300 ili putem mail –a info@superkartica.rs i mi ćemo za Vas izraditi nove i poslati ih na Vašu kućnu adresu.

O Platnoj Super Kartici

Da li lična Super Kartica više ne važi?
Lična plastična Super Kartica važi i dalje, možete nastaviti da sakupljate bodove sa njom, ali sa novom platnom Super Karticom možete da sakupite i do 3 puta više bodova. Broj Super Kartice Vam ostaje isti i na novoj platnoj Super Kartici, tako da se svi bodovi sabiraju na istom računu Super Kartice.
Da li treba platu da prebacim u Sberbanku?
Ne, nije neophodno. Naravno, ukoliko primate zaradu preko tekućeg računa u Sberbanci, imate povoljnije uslove za korišćenje platne Super Kartice - bez troška mesečnog održavanja kartice koji je inače 199 dinara.
Kako se plaćaju računi, odnosno da li mesečne obaveze mogu da se plate i bez dolaska u banku?
Na kraju meseca, nakon obrade, svaki korisnik kartice dobija izvod (putem pošte ili na e-mail) sa listom transakcija, iznosom za uplatu i instrukcijama kako da izvrši plaćanje (uplatu je moguće izvršiti na šalteru Sberbank, druge banke, pošte i na info pultevima u određenim Roda, Mercator i IDEA prodavnicama čiji spisak možete videti ovde).
Kolika je kamata?
Kamata (mesečna) je 2,40%.
Ukoliko sve svoje dospele obaveze (mesečna potrošnja + dospele rate) izmirite u celosti u roku naznačenom na mesečnom izvodu, kamata Vam neće biti naplaćena. Ukoliko se odlučite da izmirite deo dospelih obaveza - minimum je 5% od ukupnog duga (min. 500 RSD) ali možete sami da definišete iznos otplate - tada svoju platnu Super Karticu koristite kao revolving kreditnu karticu i kamata će Vam biti naplaćena na ostatak duga.
Da li mogu odmah da podignem novac u okviru kreditnog limita?
Kreditna kartica (tj. platna Super Kartica) nije namenjena podizanju gotovine, već plaćanju roba i usluga u zemlji i svetu, naročito u mreži partnera, jer na taj način korisnik dobija benefite odnosno bodove u programu lojalnosti. Za plaćanje u mreži partnera korisnik kartice dobija i do 3 puta više bodova na svojoj Super Kartici nego što je slučaj sa običnom Super Karticom. Naravno, svaki korisnik može podići gotovinu na bankomatu uz plaćanje provizije od 3% (min 200rsd), ali za podizanje gotovine se ne dobijaju bodovi na Super Kartici.
Da li istovremeno mogu da se koriste i platna i obična Super Kartica?
Ukoliko su obična i platna Super Kartica označene istim brojem, bodovi sa obe kartice evidentiraju se na isti račun. Ukoliko se brojevi razlikuju, potrebno je da korisnik poveže dve kartice pozivom na besplatni Call centar Super Kartice.
Da li mogu da koristim platnu Super Karticu samo za sakupljanje bodova?
Da. Platna Super Kartica može da se koristi samo za sakupljanje bodova. Mogućnost plaćanja je samo još jedna dodatna pogodnost koju kupac može da iskoristi ukoliko aktivira karticu u Sberbank ekspozituri. Uvećani bodovi (do 3 puta više bodova) se ostvaruju samo u slučaju plaćanja ovom karticom.
Kako da kupujem na rate u Mercator S objektima?
Prilikom kupovine na rate u objektima Mercator S grupe (IDEA, RODA, Mercator i Intersport prodavnicama), sami birate broj rata na POS terminalu na prodajnom mestu, sledeći tri jednostavna koraka:
1. Pre plaćanja Vašom platnom Super Karticom naglasite prodajnom osoblju da želite da platite na rate
2. Navedite željeni broj rata, u rasponu od 2 do 12, uz uslov da visina rate ne može biti manja od 1000 dinara
3. Potvrdite Vašu transakciju unosom PIN-a
Ukoliko u nekom od objekata Mercator S grupe niste podelili transakciju na rate, molimo Vas da isto prijavite zaposlenom na tom prodajnom mestu ili putem Call centra 0800 301 300. Da biste mogli da plaćate i podižete gotovinu na 3, 6 ili 12 rata i na drugim prodajnim mestima (van Mercator S), ugovorite plaćanje na rate uz preporučeni program rata, podnošenjem zahteva u najbližoj Sberbank ekspozituri.



Prijavite se na svoj korisnički nalog ili se učlanite u program

Imam karticu Želim karticu

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije:

Pitanja Email 0800 301 300
Besplatni info telefon 0800 301 300